По-русски  Latviski 
Sākumlapa /  Pakalpojumi    /  Vietņu popularizēšana (Google, Yahoo, Yandex ...)    /  SEO optimizācijas padomi    /  Kā virzīt lietotājus uz Jūsu korporatīvo mājas lapu?

Kā lietotājus virzīt uz Jūsu korporatīvo mājas lapu?

Lai Jums piederošā mājas lapa pildītu savu funkciju, bet, precīzāk, pelnītu pēc iespējas vairāk naudas, jāpiepildās vismaz vienam mazam nosacījumam: tajā ir jābūt apmeklētājiem.  Pie tam interneta tīkla lietotāji ir jāieinteresē ar tiem piedāvājumiem, kuri atrodami mājas lapā. Tās var būt preces vai vienkārši reklāma.

 Kā lai panāk tādu sīkumu? Šim nolūkam ir paredzēta vietņu optimizācija meklētājos.  Tas nav viegls uzdevums – īsumā izstāstīt par brīnumu tehnoloģiju. Un tā, iedomāsimies, ka mēs esam interneta lietotāji un interesējamies par noteiktām precēm vai pakalpojumiem. Kurp mēs dosimies? Protams, uz meklēšanas sistēmu; Google, Яндекс, Рамблер vai jebkuru citu, kura atbilst lietotāja gaumei. Ievadot pieprasījumu, mēs redzēsim mājas lapu sarakstu, kur ir sastopami vārdi, kuri bija ierakstīti meklēšanas rindā. Šos vārdus sauc par atslēgvārdiem. Tiem ir maksimāli ir jāatspoguļo tā satura būtību, kurš ir izvietots mājas lapā. Tādu tekstu, kurš satur atslēgas vārdus, sauc par SEO-saturu vai SEO-tekstu. Rakstot tādu tekstu, ir jāņem vērā daži faktori: pietiekams atslēgas vārdu blīvums, viegla uztveramība (citādi neviens to nelasīs) un psiholoģiskā komponente, kas ļauj uzminēt, kādus tieši atslēgas vārdus potenciālais klients izmantos , lai atrastu mājas lapā piedāvāto produktu. Neskatoties uz šķietamo šī procesa vienkāršību (vienkārši mājas lapā jāieraksta šis teksts, kurš atbilst šādiem nosacījumiem), lielas konkurences apstākļos šo procesu labāk uzticēt profesionāļiem. Un tad Jūs mājas lapa tiešām atradīsies kārotajā mājas lapu TOP10, kuras izvēlas 90% lietotāju, kuri izmanto meklēšanas sistēmas.

Ir vēl viens mājas lapas attīstīšanas paņēmiens. Tā ir apmaiņa ar norādēm. Kādēļ tas ir jādara? Meklēšanas sistēmas, piemēram, Google, pirmkārt analizē Interneta resursa popularitāti, analizējot norādes uz to no citiem resursiem. Tā saucamais page rank. Tādā veidā interneta lapas īpašnieks ir ieinteresēts, lai norāžu uz viņa lapu būtu pēc iespējas vairāk. Piemēram, uz mūsu mājas lapu ir vairāk kā 11 000 norāžu no citām mājas lapām. Kā to panākt? Princips ir vienkāršs: tu izvieto norādi uz mani, es izvietoju norādi uz tevi. Problēma ir tāda, kā tādas norādes ir jāizveido vairāki simti, tas nozīmē, ka ir jāpatērē laiks. Visbiežāk mājas lapas īpašnieks noīrē norāžu laukumu kādā populārā interneta lapā, noteiktā laika periodā iemaksājot atrunātu naudas summu. Tieši tādēļ dažādas konkurences pieprasījumu cena krasi atšķiras. 

 Kā attīstīt mājas lapu, darīt to pašiem vai uzticēties profesionāļiem – tā ir katra personīgā izvēle. Viens fakts ir neapstrīdams: ja vēlaties gūt panākumus internetā – attīstiet savu mājas lapu.